Hannibal (2013)

Responder
Ir a PrimeroPrimero ... 3238394041424344454652 ... ÚltimaÚltima
  1. Avatar de Kantico
    Registración
    Apr 2007

Re: Hannibal (2013)

semi OT, pero ¿alguien sabe algo del tan postergado libro final que se decía que iban a adaptarlo con hopkins y todo? ¿terminarán dejando la idea directamente para la serie?
    • Me gusta
    Me gusta

2. PREMIUM USER Avatar de [K]IRA
    Registración
    Jan 2012

'Hannibal' Season 3 News, Spoilers: Bryan Fuller Teases Lecter's 'Memory Palace' On Twitter

If Bryan Fuller's latest "Hannibal" tweet is any indication, we might be getting a look into Lecter's (Mads Mikkelsen) infamous memory palace.

"I've been spending a lot of time in this place," Fuller captioned the photo.

The place in question is the Cappella Palatina, or Palatine Chapel, located in Palermo, Sicily. Positioned on the ground floor of the Palazzo Reale, the palace is nearly 1000 years old.

Since Season 3 of "Hannibal" will take place in Italy, it's entirely possible this is just a location Hannibal will spend a lot of time in, perhaps even to work. In Thomas Harris' novel "Hannibal", the doctor masquerades as a curator at the Capponi library in Florence, so Fuller might have him doing work at the Chapel.

Fuller revealed that "Hannibal" would be heading to Italy over the summer at San Diego Comic-Con. As with the first two seasons, the titles of the new episodes will adhere to a specific category of cuisine. While Season 1's episode titles came from various French dishes, and Season 2's from Japanese dishes, Season 3 will focus on Italian meals.

http://www.fashionnstyle.com/article...tter-photo.htm

- - - - Auto Merge - - - -

'Hannibal' Season 3 Spoilers: Graham Will Be out on the Screen; A New Villain Will Return on 2015

Fans could not really wait for the return of “Hannibal” Season 3. However, it does not mean that fans would expect less on what will happen in the succeeding episodes.

In the previous Season 3 of “Hannibal,” spoilers had a revelation that Will Graham as played by Hugh Dancy will have few appearances on the first few episodes. According to Bryan Fuller, the show’s executive producer, "The first part of the show was focused mainly on Dr. Hannibal’s adventure in Europe."

Dr. Hannibal was played by Mads Mikkelsen. He will act as Dr. Bedelia’s (Gillian Anderson) husband. Graham will be out on the scene for a while and this might be because he would search something for himself. Moreover, this could possibly be because of what he wanted, or if he wanted to impede Hannibal.

In a recent spoiler from “Hannibal” Season 3, Bryan Fuller had revealed in the IGN interview that Will Graham will become the misunderstood guy. This is so because he had a mixed emotions on the finale of Season 2. This will happen once the show will return. Fuller also said that his agenda will become perplexing, and most of his intentions are misunderstood until the third season.

Nota completa
    • Me gusta
    Me gusta
    Intel® Core™ i7-6700 | Hyper 212 Plus | MSI Z170-A PRO | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | G.SKILL Aegis 16GB DDR4 2400MHz | OCZ Vertex 4 128GB SSD | Kingston 120GB V300 | WD Green 2TB | WD Blue 2TB | Cooler Master - V650 | Corsair Carbide Series Air 540 | Dell ST2420L 24-inch Full HD

3. Avatar de Kanodavich
    Registración
    Apr 2008

Les traigo una mala noticia: "Hannibal Recast Shocker: Michael Pitt Out, Joe Anderson In as Mason Verger"

http://tvline.com/2014/12/19/hanniba...-recast-mason/

Que pajaaaa
    • Me gusta
    Me gusta

4. Avatar de bohex
    Registración
    Jan 2005

Si, mala noticia, ni idea del otro actor, pero bue...
    Si había un personaje que se podía recastear era el, al menos desde lo físico por razones obvias, veremos desde lo actoral. Igual mucha fe en el criterio que han tenido para elegir actores hasta ahora...
    • Me gusta
    Me gusta

5. Avatar de siouxisdead
    Registración
    Jan 2006

una lástima lo de Michael Pitt, pero es verdad que se puede recastear masomenos tranquilamente
    • Me gusta
    Me gusta
    Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja!
    Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

6. Avatar de kronosaurio
    Registración
    Dec 2002

pero bueno , supongo que la voz va ajoder, el rostro ni lo notaremos
    • Me gusta
    Me gusta
    kronoesculturas.blogspot.com

KRATOS ESCULTURA EN VENTA
    http://foros.3dgames.com.ar/compra-v...s-god-war.html

7. PREMIUM USER Avatar de [K]IRA
    Registración
    Jan 2012

Richard Armitage es el Dragón Rojo

Richard Armitage (El Hobbit) interpretará al Dragón Rojo, Francis Dolarhyde, en la tercera temporada de Hannibal, informa TV Line.

Tengo que retomar Red Dragon lpm
    • Me gusta
    Me gusta
    Intel® Core™ i7-6700 | Hyper 212 Plus | MSI Z170-A PRO | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | G.SKILL Aegis 16GB DDR4 2400MHz | OCZ Vertex 4 128GB SSD | Kingston 120GB V300 | WD Green 2TB | WD Blue 2TB | Cooler Master - V650 | Corsair Carbide Series Air 540 | Dell ST2420L 24-inch Full HD

8. Avatar de bohex
    Registración
    Jan 2005

Alto casting tiene esta serie, mas manija todavía y aun no hay fecha!!
    • Me gusta
    Me gusta

9. Différance. Avatar de Twilight Orange
    Registración
    May 2008

Citar Mensaje original enviado por Kanodavich Ver Mensaje
    Les traigo una mala noticia: "Hannibal Recast Shocker: Michael Pitt Out, Joe Anderson In as Mason Verger"

http://tvline.com/2014/12/19/hanniba...-recast-mason/

Que pajaaaa
    Por suerte la diferencia ya no va a ser tan notable, ya que los chanchitos le dieron duro y parejo.
    • Me gusta
    Me gusta

Citar Mensaje original enviado por Axy Ver Mensaje
    Es increíble lo malos que son todos tus posts men.

Es como tener un talento pero al revés

10. Avatar de Kanodavich
    Registración
    Apr 2008

El tema es la voz, la de Michael Pitt era excelente, y era un gran porcentaje de lo bien que habia logrado al personaje.
    • Me gusta
    Me gusta

11. The North Remembers Avatar de Petako
    Registración
    Jan 2005

Vi recién en una nota que van a atrasar la salida de la prox season hasta el verano (de ellos) no se que tan cierto sera :s
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por Divergente Ver Mensaje
    Pensar que la primera vez que entré a este thread, no sé por qué, pensaba que se trataba de algún Battlefield.

Que equivocado estaba.

12. Avatar de Kantico
    Registración
    Apr 2007

• Me gusta
    Me gusta

13. Avatar de bohex
    Registración
    Jan 2005

Venia con la novedad...pero la PUTA MADRE!! La manija y lo que falta

Que estetica tan reconocible tiene esta serie...also, Gillian Anderson
    • Me gusta
    Me gusta

14. PREMIUM USER Avatar de [K]IRA
    Registración
    Jan 2012

se cayo el video pero busque y solo hay versiones que se escuchan del lado dercho nomas

y encima la pagina de fb me tira un link oficial en donde suena "This video is unavailable in your country"

lpm
    • Me gusta
    Me gusta

15. Avatar de Kantico
    Registración
    Apr 2007

el video que puse puede verse desde youtube igual
    • Me gusta
    Me gusta

16. Compartí este Tema:
    • Vistas: 39673
    Seguí este Tema: Suscribite
Responder
Ir a PrimeroPrimero ... 3238394041424344454652 ... ÚltimaÚltima