X-Men : The New Mutants (Spin Off) TBA

Responder
    So tired! Avatar de Ikari-
    Registración
    Oct 2004

X-Men : The New Mutants (Spin Off) TBA

X-Men: The New Mutants

Los Nuevos Mutantes es el título de tres series de cómics estadounidenses, protagonizadas por equipos de superhéroes del mismo nombre. Ambas series forman parte de la exitosa franquicia de mutantes de Marvel, siendo sus protagonistas un grupo de superhéroes mutantes adolescentes.

Los primeros Nuevos Mutantes eran los estudiantes más jóvenes de Charles Xavier, siendo sus profesores los X-Men. Fueron creados por Chris Claremont y Bob McLeod, apareciendo por primera vez en Marvel Graphic Novel # 4 (1982), que sería continuada por el primer volumen de The New Mutants entre 1983 y 1991, cuando Rob Liefeld los reconvirtió en Fuerza-X. Al igual que su título padre, se trataba de una serie coral, basada en las relaciones interpersonales y los conflictos internos tanto como en la acción y la aventura. A diferencia de sus mentores, eran muy inexpertos, y habitualmente se les prohibía utilizar sus poderes en público; aunque esta prohibición fuera violada con frecuencia.

El segundo volumen de la serie (2003), estaba protagonizada por otro grupo de mutantes adolescentes, cuyos tutores eran algunos de los miembros del antiguo grupo. A diferencia de los originales, eran sólo una parte de los muchos estudiantes del Instituto Xavier. A pesar de que su principal motivación era convertirse en superhéroes, buena parte de las historias trataban de sus enfrentamientos con grupos rivales de estudiantes del mismo instituto. En 2004, la serie fue relanzada como "New X-Men: Academy X", momento a partir del cual el grupo protagonista pasó a denominarse Los Nuevos Mutantes.

Una tercera serie fue lanzada en 2008, teniendo como protagonistas nuevamente, a los integrantes originales.
    It seems like the New Mutants X-Men spinoff has been gestating for a while. It’s been almost a year since the project was first announced, and it was rumored for years before that. Progress is being made, however, even if it’s not going as quickly as some fans would like.

Hope is on the horizon for those eager to see the New Mutants team on the big screen. Director and co-writer Josh Boone recently revealed that the second draft of the film script has been turned in, meaning the movie is that much closer to having a final script.

Taking to Instagram, Boone shared the cover to the script that was sent to producer Simon Kinberg. Unlike the plain text that is often seen on shared scripts, this one featured black-and-white graphics of a brick wall with “NEW MUTANTS” scrawled across it in red spray paint. While the image didn’t reveal much more than that (it listed the series the script was based on and the writers, and was dated April 2016), the way it was presented suggested this wasn’t going to be just another X-Men movie.

Sadly, there is no way of knowing how many more script revisions will be required before the final version is ready. Guardians of the Galaxy Vol. 2 took five revisions before reaching its final script, and some films have taken more than that. Hopefully Boone will continue to let fans know how the script is progressing so we’ll have an idea of how close the movie is to actually filming.

Though no official word on casting has come from Fox, it’s been reported that the film is looking at Maisie Williams as Wolfsbane, Anya Taylor -Joy as Magik, and Alexandria Shipp as Storm (in a reprisal of her role from X-Men: Apocalypse), among other characters. If the rumors are true, it makes one wonder when the film will take place. If Storm is on the team then it could possibly take place in the aftermath of Apocalypse when she might be new to the X-Men — though it would make it more difficult for Magik to be the younger sister of Colossus if she was active in the 80s or early 90s. Of course, it’s possible that Storm is in the film as a mentor or teacher instead and the film will take place in the present.

For now, there’s little that we can do except speculate about what Boone has planned for New Mutants. A lot can change between early versions of a script and what eventually makes it to the screen, so it’s possible that Boone himself doesn’t even know exactly what’s going to make it in. One thing’s for sure, though: if it’s going to live up to the promise of a New Mutants film, it needs to be more than just a younger team of X-Men. Hopefully, Boone will bring something unique to the table that makes his movie more than just X-Men lite.
    • Me gusta
    Me gusta
    Última edición por Ikari- : 05-05-16 el 05:43 PM
    "Y, a pesar del odio y la aversión a la guerra, no quisiera verme privado del recuerdo de aquellos primeros días durante el resto de mi vida: miles, cientos de miles de hombres sentían como nunca lo que más les hubiera valido sentir en tiempos de paz: que eran parte de un todo"

Stefan Zweig

2. Compartí este Tema:
    • Vistas: 249
    Seguí este Tema: Suscribite
    Totalmente Fumado Avatar de Diskant
    Registración
    Jul 2007

Re: X-Men : The New Mutants (Spin Off) TBA

¿Más mutantes pendejos? No gracias. Ya bastante tengo con los actuales.
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Sep 2007

Lo bueno es q no va a estar mistyque??
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Nov 2004

Son unos HDPs. Qué feo que la van a cagar y encima arruinar un personaje muy groso como lo es Magik.
    • Me gusta
    Me gusta
    La sangre a la luz de la Luna es negra.

Registración
    Oct 2002

Basta....
    • Me gusta
    Me gusta
    -|-

7. Compartí este Tema:
    • Vistas: 249