[Thread Oficial] DC Cinematic Universe

Responder
Ir a PrimeroPrimero ... 67891011 ÚltimaÚltima
  1. any colour you like Avatar de gona*
    Registración
    Sep 2008

Re: [Thread Oficial] DC Cinematic Universe

Rumores para todas y todos:

Booster Gold is still in the works, treated more as a Deadpool February release film. No production date set.

Lobo is currently up in the air, being eyed as a potential TV series set in the DCEU movie universe.

Deathstroke no longer in the works. Ayer wanted to use him in Suicide Squad 2, will have an antagonist role.

Metal Men being eyed as a start for animated DC movies. If Lego Batman is successful, Warner plans to push forward development and Warner Animation Group will create the movie.

WB wants to make a few “in-universe” tv shows for the DCEU, multiple smaller teams and smaller characters being eyed. WB wants these shows to be “premium cable” type shows akin to Game Of Thrones

Fables Movie adapt canceled. Currently being eyed as a television show, although worried it may draw the comparison from Once Upon a Time. Up in the air if it will happen or not.

Sandman movie currently being developed. Giving it as much time as it needs to develop. Could very well be canceled. Joaquin Pheonix approached after Joseph Levitt left.

Sam Raimi being courted to direct a DCEU movie.

100 bullets still in development, although will not at all be marketed as a comic-related movie. Will have the Vertigo banner, but will be along the lines of Kingsman. Was envisioned as a “Sin City” type film, but is currently now a singular story. Will focus on one man’s story with the gun, and have appearances throughout by the Minutemen and the Trust.

The Question being developed for HBO as a smaller scale “gritty noir” show.

Suicide Squad 2 production begins soon, Ayer started writing the script in July, expected to shoot late-spring 2017. Will reportedly be dialed back from SS1, with less CGI, a more human threat, and no pop music at all. Slightly lower budget.

George Miller attracted to making a Jack Kirby property movie, working on Mad Max sequel in-between potential DCEU movie.

Man of Steel 2 is happening, Snyder not returning to direct.

Snyder no longer wants to return to direct JL 2, has opted out. Plans to direct a smaller scale movie for next project.

Shazam to be a one-off movie unless it does extremely well.

Cyborg currently up in the air. If he's a breakout character in JL, he will get a movie, if not, it'll be repurposed.

Legion of Superheroes canceled. Deemed “too early” to be developed.

Darkseid could potentially be saved for JL 3, having more background development in other movies for New Gods and Apokolips. New Gods property being heavily eyed as a film.

Green Lantern Corps will be an adaptation of Sinestro Corps War. Will have Guy Gardener, John Stewart, and Hal Jordan as the only human lanterns. Red Lanterns won’t appear but will be teased.

JSA was originally being worked on, expected to be teased in Wonder Woman with them being in WWI instead of WWII heroes. The idea was scrapped due to it not fitting the general plot of Wonder Woman. It was decided to relegate these characters to the CW shows.

Scalped being worked on by WGN network. Was held up with Doug Jung working on Star Trek movie. Jung expected to show run the series. Geoff Johns wrote the pilot.

WB wants to keep a 3-year release schedule with solo movies for A-listers . Wants to keep diversity in the lineup and keep filmgoers interested without being fatigued. On DC Animated movies, plans are to increase production to 4 movies per year. Doing “event” animated movies with a limited theater release ala Killing Joke will probably happen yearly.

Old scripts being revitalized as animated movies might still happen. Batman Beyond script by Boaz Yakin has been floating around.
    De yapa, un arte conceptual de una serie animada de Superman que estaba planeada por los mismos que hicieron Star Wars: Clone Wars, Batman: The Animated Series y Samurai Jack, pero que fue cancelada.

Spoiler!  

• Me gusta
    Me gusta
    To realize that all your life, all your love, all your hate, all your memory, all your pain, it was all the same thing, it was all the same dream. A dream that you had inside a locked room. A dream about being a person. And like a lot of dreams, there’s a monster at the end of it.

2. Avatar de Guachon925
    Registración
    May 2016

Solo espero que esto sea verdad y que le achiquen esa cabeza y se limiten al negro y naranja, se que el azul es el original pero queda mejor el negro.

https://twitter.com/WatchtowerFeed/s...84882404704256
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por Vito III Ver Mensaje
    yo "de cuanta es la pantalla de ese iphone"
    eli "ni idea por?"
    yo "porque me queria comprar uno pero no me gustan los tamaños grandes"
    elli "ay vos sabes que a mi me encantan mas grandes" "me gustan que sean bien grandes"

3. Avatar de OasisPhantom
    Registración
    Jun 2005

Deathstroke será el villano principal del ‘Batman’ de Ben Affleck

Ben Affleck ha sorprendido a los fans del Universo Cinemático de DC al publicar un vídeo en su cuenta oficial de Twitter y de Facebook de lo que parece ser la primera aparición de Deathstroke en una de las futuras entregas de Warner Bros. y el famoso estudio de cómics. Lo más obvio sería señalar que las imágenes pertenecen al rodaje de La Liga de la Justicia, pero según informa The Wrap, el personaje de DC será el enemigo del Caballero Oscuro en la película en solitario de Batman.

El medio antes citado afirma -a partir de una "persona que tiene conocimimentos sobre la situación"- que Deathstroke será el villano principal de la cinta que Affleck protagonizará como Bruce Wayne y también dirigirá. No obstante y aunque esta información puede parecer muy jugosa para los fans de DC, es preferible tomarla con precaución, ya que Warner Bros. todavía no lo ha confirmado.

Slade Wilson, mejor conocido como Deathstroke, es un personaje creado en los años 80 por Marv Wolfman y George Perez. Es un mercenario y asesino cuya primera aparición fue en el cómic The New Teen Titans #2. En las historietas del Caballero Oscuro, el villano se ha visto las caras con Batman en más de una ocasión. Su primer enfrentamiento ocurrió en 1991 en la trama City of Assassins.

Al parecer, el creador de Arrow Marc Guggenheim ya parecía adelantar la aparición de Deathstroke en el Universo Cinemático de DC cuando confirmó que el villano no regresaría en la serie de televisión protagonziada por Stephen Amell. "El personaje de Slade Wilson ya está involucrado en otro proyecto de DC", afirmó en una publicación de Tumblr.

- - - - Auto Merge - - - -

• Me gusta
    Me gusta
    We're flawed, because we want so much more...

4. Peliculas del Oeste Avatar de Kowalski.
    Registración
    May 2006

Garparia una peli de Batman onda The Raid en Arkhan yendo piso por piso boxeandose con todos los locos.
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por Blue Bob Ver Mensaje

Todo el polvo del camino...

5. Avatar de OasisPhantom
    Registración
    Jun 2005

Citar Mensaje original enviado por Kowalski. Ver Mensaje
    Garparia una peli de Batman onda The Raid en Arkhan yendo piso por piso boxeandose con todos los locos.
    • Me gusta
    Me gusta

6. Avatar de titi666
    Registración
    Sep 2007

Me gusta el traje, obvio con toda la magia del cine va a quedar mejor todavia!!!!!!!!
    • Me gusta
    Me gusta

7. any colour you like Avatar de gona*
    Registración
    Sep 2008

Citar Mensaje original enviado por Kowalski. Ver Mensaje
    Onda The Raid, pero con Batman.

Condones en los ojos.

Sent from TARS
    • Me gusta
    Me gusta
    To realize that all your life, all your love, all your hate, all your memory, all your pain, it was all the same thing, it was all the same dream. A dream that you had inside a locked room. A dream about being a person. And like a lot of dreams, there’s a monster at the end of it.

8. Avatar de SuperVenon
    Registración
    Apr 2001

Por fin una buena de kowalski

Enviado desde mi SM-G925I mediante Tapatalk
    • Me gusta
    Me gusta
    "Encontró el esforzado otro más fuerte.
    Y cabalmente esto fue lo que entonces pasó a Aníbal." Polibio de Megalópolis

9. PREMIUM USER Avatar de [K]IRA
    Registración
    Jan 2012

escuche por ahi el humo de una posible "gotham sirens" con robbie y compañia

se viene un fapp huehue
    • Me gusta
    Me gusta
    Intel® Core™ i7-6700 | Hyper 212 Plus | MSI Z170-A PRO | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | G.SKILL Aegis 16GB DDR4 2400MHz | OCZ Vertex 4 128GB SSD | Kingston 120GB V300 | WD Green 2TB | WD Blue 2TB | Cooler Master - V650 | Corsair Carbide Series Air 540 | Dell ST2420L 24-inch Full HD

10. Avatar de OasisPhantom
    Registración
    Jun 2005

Margot Robbie to Executive Produce Harley Quinn Spinoff Movie

The Aussie actress already has two projects set at the studio, including a spinoff for her 'Suicide Squad' character Harley Quinn.
    Margot Robbie is setting down roots at Warner Bros.

The Aussie actress is signing a first-look deal with the studio behind her summer Suicide Squad to develop and produce feature films through her LuckyChap Entertainment banner.

Producing and developing with Robbie will be her LuckyChap partners Tom Ackerley, Josey McNamara and Sophia Kerr.
    • Me gusta
    Me gusta

11. Avatar de OasisPhantom
    Registración
    Jun 2005

New Suicide Squad Viral Website Reveals ‘Secret’ DC Files

http://www.argus-gov.com/
    • Me gusta
    Me gusta

12. Avatar de titi666
    Registración
    Sep 2007

AT&T compra a la Warner Bros. y a todo Time Warner

Un gigante de las telecomunicaciones acaba de adquirir a un gigante del entretenimiento. En medio de una ola de rumores y especulaciones, este fin de semana se ha confirmado que la compañía AT&T ha adquirido por completo a la firma Time Warner, una de las más importantes en el mundo que se encuentra confirmada por algunas de las empresas más importantes del entretenimiento, entre ellas la Warner Bros. y DC Comics.

Según ha revela el propio AT&T, la transacción por Time Warner se realizó por un monto superior a los $80 mil millones de dólares. Hasta antes de que se oficializara la compra, se rumoraba que la adquisición se haría por $85 mil millones de dólares.

De esta forma AT&T adquiere a una de las empresas más importantes del entretenimiento, misma a la cual pertenecen HBO, CNN, Warner Bros. Entertainment y D.C. Comics. Aunque por el momento se desconocen más detalles al respecto, es de suponer que la firma de telecomunicaciones le brindará preferencia a los contenidos que generen todas las empresas que conforman a la Time Warner dentro de sus plataformas. Si esto termina siendo así, ¿será que también lo veremos replicado en México, Latinoamérica y las demás naciones donde tiene presencia AT&T?

Supongo q ya sabemos con q se van a comunicar ahora la Justice league!!
    • Me gusta
    Me gusta

13. Avatar de Free ~
    Registración
    Oct 2010

Whaaaaaaaaaaaaaaaat.

80 BILLION DOLLARS

Spoiler!  
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por T e b i Ver Mensaje
    Toma Creasy un regalito de navidad:

.
    Asi llegan al objetivo de los 30
    Citar Mensaje original enviado por Ryoga- Ver Mensaje
    Ortigotze jajaja. Tevez tendrá mucho más renombre, pero Ortigoza mucho más peso.

14. any colour you like Avatar de gona*
    Registración
    Sep 2008

Que bestia AT&T.
    El año pasado ya había gastado 45B en Directv.

Sent from iPhone
    • Me gusta
    Me gusta

15. GEG
    GEG esta online
    Registración
    Jul 2003

¿que carajo? ¿como mierda tienen tantaaaaaaaaaaaaaaaaaaa guita?

Q algun capo de economia me explique, plz
    • Me gusta
    Me gusta

16. Compartí este Tema:
    • Vistas: 6267
    Seguí este Tema: Suscribite
Responder
Ir a PrimeroPrimero ... 67891011 ÚltimaÚltima