[AYUDA] Ingles!

Discusión cerrada
    Registración
    Apr 2009

Unhappy [AYUDA] Ingles!

hola que tal bueno .. necesito qe me ayuden a realizar esto

- Read and answer with complete sentences.
    Andrea was working in the Heathrow airport when she met the love of her life. She was 25 and she was good looking and trendy...in fact, she still is! So, Tom fell in love with her the moment he saw her. He was coming back from Canada when he saw Andrea at the airport. She was working but he invited her to drink something after her work and he waited for her for three hours. They had dinner together that night, and went out next day too and the following day, too. They married two years later and now they have got their first child, Kevin.

a- What was Andrea doing when she met Tom?
    b- Was Andrea attractive?
    c- How long did Tom wait for Andrea the first day?
    d- Did they marry?
    e- What is their child's name?

- Complete with simple present, present continuous, simple past or past continuous.
    a- Sorry, I can't talk right now. I ….................................. (cook).
    b- Mary …................................ (usually/not study) in the morning bacause she …....................... (work). She often ….................................(study) at night.
    c- Susan …................................. (walk) in the park when she ….......................... (meet) John) last year. They immediately …......................... (fall) in love and they ….........................(be) a happy couple now.
    d- In 2005, I …........................ (travel) to France. It …...................(be) a great experience! I …........................(know) lots of places and …........................(go) to luxurious restaurants. Moreover, I …........................... (visit) the Louvre museum when I …..................... (meet) an old friend.

Espero qe me puedan ayudar.. muchas gracias
    • Me gusta
    Me gusta

2. Compartí este Tema:
    • Vistas: 334
    Seguí este Tema: Suscribite
    Registración
    Jun 2003

Re: [AYUDA] Ingles!

Este....podrías tratar vos, no? Sobre todo el primero que no sé ni qué complejidad tiene. El segundo fijate que pondrías vos y si querés te corregimos. Pero esto de pedir que te hagan la tarea, encima con algo tan fácil....no va.
    • Me gusta
    Me gusta
    "Lisa! In this house, we obey the laws of thermodynamics!" H.J.S

" Life is one crushing defeat after another until you just wish Flanders was dead." H.J.S

Registración
    Feb 2005

Esto no tiene nada de dificil.........

Empezá, cualquier cosa te ayudamos.

No te podemos hacer la tarea, sino nunca vas a aprender.

Registración
    Nov 2007

te lo dejo a modo de chequeo, hacelo y miralo después (???)...

1-
    a-she was working at the airport.
    b-Yes,she was.
    c-Tom waited three hours for Andrea.
    d-Yes,they did
    e-No podes ser tan paja loco

2-

a-'m cooking
    b- * usually doesn´t study
    *is working
    * studies
    c- *was walking
    *met
    *fell
    *are
    d- * travelled
    *was
    *knew
    *went
    *was visiting
    *met
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Nov 2007

Citar Mensaje original enviado por JAF- Ver Mensaje
    te lo dejo a modo de chequeo, hacelo y miralo después (???)...

1-
    a-she was working at the airport.
    b-Yes,she was.
    c-Tom waited three hours for Andrea.
    d-Yes,they did
    e-No podes ser tan paja loco

2-

a-'m cooking
    b- * usually doesn´t study
    *is working
    * studies
    c- *was walking
    *met
    *fell
    *are
    d- * travelled
    *was
    *knew
    *went
    *was visiting
    *met
    Estubiste mal ahi, ahora por tu culpa el chico no va a aprender la importancia del verbo To be!. Acabas de arruinarle la existencia, ahora va a fracasar en todos sus proyectos futuros y va a acabar pidiendo monedas en pleno moreno y todo por tu culpa!.

Te maldigo!

(?

_________-

Ontopic:

¿Intentaste al menos hacerlos?, porque seamos sinceros ahi hay varias cosas relativamente simples.
    Dejar las preguntas y esperar las respuestas no es una ayuda. Es realizar directamente el trabajo por el que vos te vas a llevar el merito diciendole a tus amigos 'Si, chabon. ¿Como no lo hiciste? era una papa!'
    La proxima fijate que te sale, que no te sale. Lo posteas aca y seguramente alguien te va a dar una mano.
    • Me gusta
    Me gusta
    "Cuando naciste, llorabas y todos a tu alrededor sonreían, vive tu vida, arriésgate por un amor si ese es el problema, no tengas miedo a tus mayores, haz lo que te plazca, cuando tú naciste tú llorabas, vive tu vida de manera tal para que cuando tú te mueras tú te rías y todos alrededor tuyo lloren"

7. Compartí este Tema:
    • Vistas: 334
    Seguí este Tema: Suscribite
Discusión cerrada