Hola, soy de alemania y realizar una encuesta por la universidad de Hamburgo!

Discusión cerrada
Ir a PrimeroPrimero 123456 ... ÚltimaÚltima
    Registración
    Nov 2005

Re: Hola, soy de alemania y realizar una encuesta por la universidad de Hamburgo!

I'll do it then (but don't be afraid, i would tell that maybe 75% of the people reading can undestand you)

Citar Mensaje original enviado por Mickybug Ver Mensaje
    It is for my Bachelor-Thesis. The lottery added just for motivating people to take part.
    "Es para mi Tesis de Bachiller. La lotería sólo se agregó para motivar a la gente a participar"

I don't have any commercial interest. Its only for research of my University. Be sure we keep your answers and E-Mail adresses in confidence. Please give me some support - it just takes less than 8 minutes
    "No tengo intereses comerciales. Es sólo para una investigación de mi Universidad. Estate seguro de que guardamos sus respuestas y E-Mails confidenciales. Por favor, apoyenme, sólo les toma menos de 8 minutos"

There, done
    • Me gusta
    Me gusta
    + Intel Core2Duo E8400 @ 3.6Ghz + Zalman CNPS9700 NT | Gigabyte P35-DS3L | 2x2Gb OCZ Reaper @ 800/4-4-4-12 |
    + ATI HIS Radeon 4850 | WD WD2500KS [250Gb] + WD WD800BD [80Gb] + WD WD10EADS [1Tb] |
    + PowerCooler PS500-SS | CoolerMaster CM 690 | Logitech X-540 5.1 |

Registración
    Oct 2009

Re: Hola, soy de alemania y realizar una encuesta por la universidad de Hamburgo!

Hey! Cool, muchas gracias! :-)
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Nov 2005

Now lets hope some other gamers get to yout survey.

Tell me, what are you trying to prove with this Survey? When you have your results, can you tell us?
    • Me gusta
    Me gusta
    + Intel Core2Duo E8400 @ 3.6Ghz + Zalman CNPS9700 NT | Gigabyte P35-DS3L | 2x2Gb OCZ Reaper @ 800/4-4-4-12 |
    + ATI HIS Radeon 4850 | WD WD2500KS [250Gb] + WD WD800BD [80Gb] + WD WD10EADS [1Tb] |

Registración
    Oct 2009

Sure, If you are interested, I can post it here.

I want to find out if there is a correlation between gamertype (heavy gamer, moderate gamer or light gamer, for example) and how strong they belief in their capabilities regarding computer- or videogames. If it is so, Its possible to draw conclusions to what they really expect from a game and to improve gamedesigns very much, in my opinion.
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Nov 2005

Sure, If you are interested, I can post it here.

I want to find out if there is a correlation between gamertype (heavy gamer, moderate gamer or light gamer, for example) and how strong they belief in their capabilities regarding computer- or videogames. If it is so, Its possible to draw conclusions to what they really expect from a game and to improve gamedesigns very much, in my opinion.
    Le pregunté qué estaba tratando de probar con la Encuesta, y si cuando tengas los resultados, nos los va a mostrar.

Acá dice

"Seguro, si estan interesados, lo puedo postear acá.

Quiero encontrar si hay correlación entre el tipo de Gamer (Heavy, moderado o light, por ejemplo) y cuán fuerte creen en sus capacidades más allá de la computadora o el video juego. Si es así, en mi opinión, es posible sacar conclusiones acerca de lo que realmente esperan de un juego y mejorar muchisimo el diseño de los mismos"

------

Myckybug, i wonder... how did you end up in here? right in this forum.
    And, i just saw that your survey contemplates different continents, are you doing this on other countries or theres a large group of people hitting into Forums from various countries around the world?
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Oct 2009

No, I just do it myself - I have to manage sometimes 15 Forums at the same time;-). Thats sometimes hard. But the good thing is - When it's day in the US, than it's night in oustralia or china for example. So sometimes it takes a few minutes until I can answer;-)
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Oct 2009

The others only conduct surveys in germany, but I thought it's boring:-)
    • Me gusta
    Me gusta

EX-DIEGOMR Avatar de Demere
    Registración
    Feb 2007

No, I just do it myself - I have to manage sometimes 15 Forums at the same time;-). Thats sometimes hard. But the good thing is - When it's day in the US, than it's night in oustralia or china for example. So sometimes it takes a few minutes until I can answer;-)
    I will do the "ENCUESTA" this afternoon, becuase in my job i can´t do it.

If you can post the results!!

PD: I thought that you are a BOT
    • Me gusta
    Me gusta
    "Un espia es un idiota, comparado con un ninja" Aru del dojo Takagure; 1997
    C/V: Achaw/Marceloide/Gatsuu/Radia24/Lpeze

EA ID: Diego3dg
    Steam: Diego3dg

Registración
    Oct 2009

Sure, I will post the results if you are interestet.
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Nov 2005

Ich habe die Umfrage durchgeführt. Ich hoffe, ich gewinnen den Preis.

Auf Wiedersehen
    • Me gusta
    Me gusta
    Walk on, walk on, with hope in your heart and you’ll never walk alone...

Citar Mensaje original enviado por NdM|.Parr!Pollo Ver Mensaje
    Podrian jugar a tomar merca peinada en la pija de alguno, cuando llegan al final de la linea le pegan un lenguetazo a los huevos de paso.

Registración
    Oct 2009

Hey, Gracias!

Una persona mas que habla aleman;-) Hasta luego!
    • Me gusta
    Me gusta

• This post was already punched.
    Contenido moderado debido a Desvirtuar. Te invitamos a leer el Reglamento. ------- POMed

Registración
    Oct 2009

Alles was ein Bier braucht
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Feb 2006

ahi termine la encuesta
    • Me gusta
    Me gusta
    Mis ilustraciones --> novelletto.com.ar/
    Mis videojuegos ---> nastycloud.com/
    Mis sketchs --------> outmonsters.tumblr.com/
    Mi fanpage de FB --> facebook.com/artementepodrida

Registración
    Oct 2009

No, la encuesta termina el lunes proximo! Todavia tieneis tiempo;-)
    • Me gusta
    Me gusta

16. Compartí este Tema:
    • Vistas: 6497
    Seguí este Tema: Suscribite
Discusión cerrada
Ir a PrimeroPrimero 123456 ... ÚltimaÚltima