Se viene Iron Man (2008)????

Discusión cerrada
Ir a PrimeroPrimero ... 3456789101117 ... ÚltimaÚltima
    Moving on Avatar de [Saidan]
    Registración
    Sep 2004
    Ak esta el link al avance con subs en castellano, para el q no haya podido entender los chistes XD

http://www.ironmanmovie.com/intl/la/...but/large.html

Espero q el malo sea...

Spoiler!  

Mandarin

Pero esta dificil, miren todo lo q hacian esos 10 anillos:

Left Pinkie — "Ice Blast," emits waves of cold which can be used to stun an opponent. The ring usually causes the air in the path of its blast to turn to ice, and can lower an object's temperature to nearly absolute zero. With it he could encase foes in bands of ice or create walls of ice to block pursuers.
    Left Ring Finger — "Mental-Intensifier," which amplifies the Mandarin's own mental energies and allows him to control the minds of others with a limit of one person at a time at a distance of ten feet. Can also be used to create illusions. As proven by Psylocke, if the wearer of the ring is a natural telepath, the ring will enhance their abilities far beyond a wearer without telepathy.
    Left Middle Finger — "Electro Blast," emits electricity in amounts and intensities mentally determined by the wearer. The maximum voltage attainable is not known.
    Left Index Finger — "Flame Blast," emits infrared radiation, or heat, at intensities mentally determined by the wearer. Usually the heat produces flame through incandescing the molecules in the air in the path of the blast. The heat beam can be used to trigger chemical explosions. The maximum amount of heat it can generate is not known.
    Left Thumb — "White Light," can emit various forms of energy along the electromagnetic spectrum, often a laser-like beam. Can also create sufficient gravity to make Iron Man completely bury himself simply by trying to walk forward.
    Right Thumb — "Matter Rearranger," which can rearrange the atoms and molecules of a substance. The Mandarin usually uses this ring to change the shape of objects, such as causing a giant stone hand to erupt out of the earth and grapple a foe, and turning a mountain into a giant rock monster. He has, however, used it to transmute the molecular composition of objects, such as changing the air around a target into a poisonous gas and can also speed up and slow down molecular movement so as to alter states of matter like turning water vapor into liquid water. It has failed to rearrange Iron Man's magnet beam enforced armor.
    Right Index Finger — "Impact Beam," can project various forms of energy, most frequently that of fast neutrons with the concussive force of 350 pounds of TNT. The ring has also been used to project intense sonic vibrations and to create magnetic and gravitational waves to attract or repel objects and people. The ring may be capable of emitting other forms of energy as well.
    Right Middle Finger — "Vortex Beam," causes the air to move about at high speed in a vortex. The vortex can be used as an offensive weapon, as a means of levitating objects, or as a means of propelling Mandarin through the air.
    Right Ring Finger — "Disintegration Beam," emits a beam of energy that destroys all bonds between the atoms and molecules of the object it strikes. This ring needs twenty minutes to recharge after use.
    Right Pinkie — "Black Light," can create an area of absolute blackness that seems to absorb all light used within it. Although "black light" is a term used to refer to ultraviolet radiation, the darkness created by the ring is probably a form of the "darkforce" used by Cloak, Darkstar, and the Shroud.

Va a ser complicado q haga todo eso en una pelicula XD
    • Me gusta
    Me gusta
    Última edición por -S@C- : 14-09-07 el 06:49 PM
    "Dragons are dragons because humans can't beat 'em. So, what's a man who beats dragons?"

Il Duce Avatar de Ward3n
    Registración
    Mar 2003
    Todo se resume a un solo anillo que gobierna a los otros (?)
    • Me gusta
    Me gusta
    Steam ● xWard3n
    “If I weren't insane: I couldn't be so brilliant!” Jack Napier

nobody cares Avatar de Indy
    Registración
    May 2003
    Citar Mensaje original enviado por -S@C-
    NO NO NO!
    Obvio q esa es la del comic, la primera q hace, no soy ciego XD

Yo me refiero a una armadura mas grande q tira misiles y la esta manejando el negro q sale en el trailer. Es hacia el final del avance, aparece justo antes de la toma full del traje de Ironman (q esta medio oscuro, y despues empieza lo de los aviones)
    te referis a esta armadura?

Al principio me parecio que era la primera que hace Tony, pero es más grande esta no? Por lo menos así parece en la primer pic. Capaz como decis es War Machine, lo cual seria muy groso.
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Mar 2003
    de clavada que es el malo
    • Me gusta
    Me gusta

Moving on Avatar de [Saidan]
    Registración
    Sep 2004
    Si, a esa me referia XD

En la primer foto se ve clarito al negro manejando, asi q seguramente es un prototipo de War Machine
    • Me gusta
    Me gusta
    "Dragons are dragons because humans can't beat 'em. So, what's a man who beats dragons?"

Registración
    Nov 2003
    k grosura ironman si me gustar ese personaje puta madre
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por Tyl33r Ver Mensaje
    El otro pete al menos se queja de un problema real, el siente que "lo ven media hora antes" por que simplemente tiene un piquete en el cerebro, entre el ojo y la mano del mouse y ahi se genera el delay, pero lo tuyo inventando errores de hardware/software es bastante mas entretenido y curioso.

DooM Avatar de Charlye
    Registración
    Sep 2004
    Citar Mensaje original enviado por Hamburguejas al
    habia escuchado hace rato sobre q iba a salir... incluso rumores que seria protagonizada por Cruise
    idem..
    • Me gusta
    Me gusta
    Integrante del Clan DooM
    Master of Hell

<Charly Here>

Registración
    Jul 2006
    que groso ojala sea War Machine
    Puede que tenga razon Sac ehhh!
    Muy bueno el trailer, lo veo cada 5 min, espero que no decepcione como tantas otras.
    Saludos
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por ?.:GoP-JonY:.? Ver Mensaje
    Yo realmente me pregunto si cuando dicen una pelotudes semejante, la estan pensando, o cierran los ojos, ponen las manos en el teclado y simplemente se dejan llevar..
    Jajajajajajajajaja genial!

Registración
    Nov 2005
    Nuevo poster:

• Me gusta
    Me gusta

10. ffff Avatar de DadosMagicos
    Registración
    Jun 2006
    Ese Stark es un capo.
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por deunaa Ver Mensaje
    y vueno como les desia, el otro dia sali con los watissss y me comi una minita re perritaa!!! me empeso a meniar en el medio de la pista... re gatubela !!! al toque nomas agarro y lee guinio un ojo a un wati amigo mio y la mina me caza el choripan y acabe de toq !!!

11. Avatar de Skiany
    Registración
    Jul 2006
    Citar Mensaje original enviado por lucmax2005
    Nuevo poster:

Ta re lindo
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por ?.:GoP-JonY:.? Ver Mensaje
    Yo realmente me pregunto si cuando dicen una pelotudes semejante, la estan pensando, o cierran los ojos, ponen las manos en el teclado y simplemente se dejan llevar..
    Jajajajajajajajaja genial!

12. Avatar de New_Ice
    Registración
    Jan 2003
    desde el trailer le tengo mcuha fe a la peli
    • Me gusta
    Me gusta
    Mas tiempo libre juego 15 minutos cs la gano y me echan por "chitearla" :S

Battlefield 2 es lo mas cercano a una alternativa para viciar

ahh y si... sigue el ns todavia

NS: Magi0oO

13. nobody cares Avatar de Indy