Nueva Peli de la liga- Justice League: WAR. Febrero 4 2014-

Responder
    So tired! Avatar de Ikari-
    Registración
    Oct 2004

Nueva Peli de la liga- Justice League: WAR. Febrero 4 2014-

Bueno parece que el universo animado de DC sigue en camino. La ultima la Flash, me gusto y espero que esta sea buena también.-

Warner Bros. released the first trailer, box art, and details for its next animated movie Justice League: War today. It’s based on the 2012 graphic novel, Justice League: Origin, by Geoff Johns and Jim Lee. It’ll be available on Blu-ray Combo Pack, DVD and Digital Download on February 4, 2014. Check out the trailer and press release below.

When the powerful Darkseid and his massive, relentless forces invade Earth, a group of previously unaligned super heroes – misunderstood and, in some cases, hunted by the authorities – discover the only way to fend off the attack will be to work together as a cohesive unit. Batman, Superman, Wonder Woman, Green Lantern, Flash, Shazam and, in his origin story, Cyborg combine their respective talents in an all-out battle to save the planet. Based on the 2012 graphic novel, “Justice League: Origin,” by Geoff Johns & Jim Lee, JUSTICE LEAGUE: WAR provides a glance into the world before the Justice League was created, and offers the initial animated incarnation of DC Entertainment’s “The New 52.”

Produced by Warner Bros. Animation and DC Entertainment, JUSTICE LEAGUE: WAR features the voices of Jason O’Mara (Vegas, Terra Nova), Christopher Gorham (Covert Affairs), Justin Kirk (Weeds), Alan Tudyk (Suburgatory), Serenity, Firefly), Michelle Monaghan (Mission Impossible III), Shemar Moore (Criminal Minds), Sean Astin (LOTR films), Bruce Thomas (Army of Darkness) and Steve Blum (Justice League: The Flashpoint Paradox). Producer is James Tucker and director is Jay Oliva from a script by Heath Corson.
    • Me gusta
    Me gusta
    "Y, a pesar del odio y la aversión a la guerra, no quisiera verme privado del recuerdo de aquellos primeros días durante el resto de mi vida: miles, cientos de miles de hombres sentían como nunca lo que más les hubiera valido sentir en tiempos de paz: que eran parte de un todo"

Stefan Zweig

2. Compartí este Tema:
    • Vistas: 787
    Seguí este Tema: Suscribite
    Registración
    Sep 2007

Re: Nueva Peli de la liga- Justice League: WAR. Febrero 4 2014-

lo malo el traje feo de wonder woman, lo bueno es que incluyan a shazam siempre me gusto ese personaje
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Oct 2004

Mas info

Last week Warner Bros. announced a NYC premiere for Justice League: War, and today they’re showing the West Coast some love too. Justice League: War will premiere at The Paley Center for Media in Los Angeles on Thursday, January 30th. There will be a panel following the 7:00pm screening featuring the voices of lead villains Darkseid and Desaad — Steve Blum and Bruce Thomas, producer James Tucker, eight-time Emmy Award winning dialogue/casting director Andrea Romano, and screenwriter Heath Corson.

Free tickets are available to fans who would like to attend. Interested? Here’s what to do:

Fans wishing to receive free tickets to the Los Angeles event on January 30 must RSVP via email to JusticeLeagueWarLA@gmail.com.

The body of all fan RSVP emails MUST include the (1) name of the entrant, (2) valid email address, and (3) name of the media outlet/website by which the entrant learned of the screening. Here’s an example of exactly how the body of the RSVP email should appear:

Bruce Wayne
    BruceWayne@gmail.com
    Batman-News.com

Tickets to the event will be distributed on a “first come, first served” basis, and fans will be notified via email.

Justice League: War is based on the 2012 graphic novel, Justice League: Origin, by Geoff Johns and Jim Lee. It’ll be available on Blu-ray Combo Pack, DVD and Digital Download on February 4, 2014. It’s available for pre-order on Amazon.
    • Me gusta
    Me gusta
    "Y, a pesar del odio y la aversión a la guerra, no quisiera verme privado del recuerdo de aquellos primeros días durante el resto de mi vida: miles, cientos de miles de hombres sentían como nunca lo que más les hubiera valido sentir en tiempos de paz: que eran parte de un todo"

Stefan Zweig

-Mata Pelotudos- Avatar de Nic-Z
    Registración
    Jul 2006

Ya salio .
    • Me gusta
    Me gusta
    I5 2320 +CM TX3 /ASRock H61M-DGS /SuperTalent 4GB DDR3 + Kingston Hyper-X 4GB DDR3 /EVGA 960 2GB /EVGA 500W /SSD KINGSTON FURY X 120GB /WD Blue 500GB /Samsung P2350N /Genius X-G510 /A4Tech x7 G800

Registración
    Oct 2002

La vi, la verdad que deja mucho que desear. El estilo de dibujo me gusta, pero la peli en si no transmite nada. De 1 hora 20 que dura, 1 hora 10 son de darse piñas practicamente, Flashpoint Paradox le rompe el ogt como peli, mucho mas interesante.
    • Me gusta
    Me gusta
    -|-

Registración
    Oct 2004

Mala, tonta, muy tonta. Ni siquiera decir que es infantil, porque no esta hecha para ninguna edad particular, sino más bien para retardeds.

No la bajen!
    • Me gusta
    Me gusta

Stefan Zweig

Registración
    Oct 2002

Una cosa que tengo que recalcar tambien, es que onda la voz de Darkside? En el trailer me parecia bien pero en la peli le pusieron esos efectos y quedo horrible. No habia necesidad.

Una pelicula totalmente inncesaria si vamos al caso. Me gustaria que empiecen a desarrollar a mas personajes de DC individualmente que seguir metiendole garra a JL, Batman y Superman nada mas.
    • Me gusta
    Me gusta
    -|-

Registración
    Sep 2007

Sigo con la misma opinion que los anteriores, mala, shazam es insoportable, hal jordan lo hicieron muy idiota, el traje de wonder woman muy malo, la peli anterior flashpoint mucho mejor, este es una recaida de dc, esperemos que mejoren para la proxima
    • Me gusta
    Me gusta

Gil Trabajador Avatar de Kittler
    Registración
    Dec 2008

Pésima con todas las letras, muy muy mala, cuándo y cuál es la próxima?

Enviado desde mi XT890 usando Tapatalk now Free
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por durielvs Ver Mensaje
    "me gustaría ser nazi, para darte gas toda la noche"

11. Compartí este Tema:
    • Vistas: 787
    Seguí este Tema: Suscribite
Responder