[movie] Eureka Seven

Responder
    Registración
    Jul 2004

[movie] Eureka Seven

The May issue (on sale on April 10) of Kadokawa Shoten's Newtype magazine will officially anounce that an Eureka Seven movie has been greenlit for production. Director Tomoki Kyoda (RahXephon movie), character designer Kenichi Yoshida (Overman King Gainer), and special effects director Yasushi Muraki (Ah! My Goddess: The Movie, The Skull Man) will reportedly return to animate with new mechanical designs, as well as a new form of storytelling that differs how the BONES anime studio produced the RahXephon movie. Although the creators are promising a new Eureka Seven "mythos," it will still feature the Renton and Eureka characters that starred in the original television version. Bandai Entertainment released both the original anime television series and the manga spinoff in North America. The Adult Swim television network ran the program in the United States.

Source: 2ch
    FUCK YEAH SEakin
    • Me gusta
    Me gusta
    primo.com.ar
    facebook.com/primo.murales

2. Compartí este Tema:
    • Vistas: 937
    Seguí este Tema: Suscribite
    Registración
    Feb 2006
    taken from Animesuki

Eureka Seven the movie

- Brand new mechs, strong designs
    - They're promising mid-air action sequence unheard of in recent animation movies
    - Right now they're in script and storyboard phase
    - It's not going to be like the RahXephon movie, but a different direction
    - They keyword is "myth", a new myth that humanity yearns for

va a ser retelling. onda lo de escaflowne. (como gurren). si no esta el nirvash no vale la pena, lo siento.
    • Me gusta
    Me gusta
    todos mancos.

Registración
    Jan 2003
    Nirvash > all
    • Me gusta
    Me gusta
    Msn: jebuson3@msn.com
    Mail: jebuson3@gmail.com
    "Rancho Aparte"
    "Si para vos eso es ponerla.... Triste tu vida"
    By Chudi
    Datos actualizados

Registración
    May 2004
    Pense que era secuela y fui muy felis pero finalmente es un retell, igual todas las ganas de verlo.
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    May 2003
    Retelling duh. Sucks.
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por Kyo Kusanagi
    Yo siempre tuve la fantasia de mantener relaciones sexuales con un travesti... pero no uno con barba, sin tetas, etc. Yo quiero un traba con pinta de mina en serio. Quiero un chica con pito.
    Citar Mensaje original enviado por silikon
    adhiero a la idea de Kyo, tambien me gustaria estar con una chica con pito

Registración
    Dec 2003
    es una peli al fin y al cabo, la cagada es que esta vez no ta kawamori como el mecha desing :S, asi que por ahora sale un menos =/ (sin itano circus no tiene gracias ver al nirvash)
    • Me gusta
    Me gusta
    MACROSS INTERNATIONAL PLAYER- RAVEN PILOT-WING TWO
    POR SOBRE TODO ARGENTO =P

Registración
    May 2003
    Tampoco es un retelling creo. Pero tampoco es una secuela.
    • Me gusta
    Me gusta
    Citar Mensaje original enviado por Kyo Kusanagi
    Yo siempre tuve la fantasia de mantener relaciones sexuales con un travesti... pero no uno con barba, sin tetas, etc. Yo quiero un traba con pinta de mina en serio. Quiero un chica con pito.
    Citar Mensaje original enviado por silikon
    adhiero a la idea de Kyo, tambien me gustaria estar con una chica con pito

EVR
    Registración
    Mar 2008
    Citar Mensaje original enviado por 2ch
    Eureka Seven Movie to be Announced in Newtype Mag
    posted on 2008-04-07 15:09 EDT
    New "mythos" to still feature Renton, Eureka from original television series

The May issue (on sale on April 10) of Kadokawa Shoten's Newtype magazine will officially anounce that an Eureka Seven movie has been greenlit for production. Director Tomoki Kyoda (RahXephon movie), character designer Kenichi Yoshida (Overman King Gainer), and special effects director Yasushi Muraki (Ah! My Goddess: The Movie, The Skull Man) will reportedly return to animate with new mechanical designs, as well as a new form of storytelling that differs how the BONES anime studio produced the RahXephon movie. Although the creators are promising a new Eureka Seven "mythos," it will still feature the Renton and Eureka characters that starred in the original television version. Bandai Entertainment released both the original anime television series and the manga spinoff in North America. The Adult Swim television network ran the program in the United States.

Do want. Seguro esta el nirvash, no lloren. Obviamente modificado. Como los Evas en Rebuild.

Mas que un retelling es un universo alternativo o como sea. Y la historia/script/etc va a estar diseñada para una peli. No va a ser un rehash como con otras series a pelis. (lease: Escaflowne)
    • Me gusta
    Me gusta

Registración
    Aug 2005
    Ese post no es de 2ch, es el translate. : p

retelling o lo que sea me quedé con Muchas ganas de ver más. igual OBVIO que sin el nirvash no da.
    • Me gusta
    Me gusta
    dina byxor är väldigt tajta

11. Compartí este Tema:
    • Vistas: 937
    Seguí este Tema: Suscribite
Responder